Fløytesnora nr. 1 - 2018 sendes ut som pdf-dokument om få dager

VÅRNUMMERET SNART UTE
Vårnummeret av Fløytesnora vil om kort tid bli distribuert som pdf-dokumernt per e-post. Ikke bare til våre medlemmer, men og alle andre som så langt har meldt sin interesse for foreningen og tidsskriftet.

MP HAAKONSVERN
Hele seksten sider, hvor fem sider er viet plass til redaktørens besøk hos militærpolitiet på Haakonsvern, vil være blant sakene du vil finne mer om i bladet.

FORMANNEN HAR ORDET
Etter lengre tids stillstand, er foreningen på ny i fremmarsj. Mange nye ansikter er å finne i styret. Medlemmer som alle er ivrige etter å få foreningsdriften i gang igjen, med møter og andre aktiviteter. Mer om dette kan du lese i vårt intervju med foreningens formann, Øystein Omholt i dette nummeret.

GENERALFORSAMLINGEN
Flere detaljer om årets generalforsamling, som etter planen vil finne sted fredag 4. mai, vil også bli å finne i dette nummeret av Fløytesnora.

MANGE SPØR:

- VIL BLADET KOMME I PAPIRUTGAVE IGJEN?
Redaksjonen har foretatt en uformell prisforespørsel for å sjekke kostnadene ved å trykke Fløytesnora hos et sivilt trykkeri. Her vil kostpris for et 24 siders blad ved trykking av 100 stk. bli kr 79,- per stykk inkludert merverdiavgift. I tillegg kommer konvolutt og porto på omkring kr 16,-, etter et minimumsantall på 200 utsendte blader.

100 KRONER PER BLAD
På den måten som er skissert over, vil hvert blad komme på i underkant av 100 kroner i det det ligger i medlemmets postkasse. Hvis det er noen av medlemmene som kan hjelpe oss å finne en rimeligere løsning, vil vi gjerne hør fra dere. Men vi har dessverre ikke store forhåpninger om at det vil skje.

Publisert: 2018-04-08 - Endret: 2018-04-08